درباره برنیکا

شرکت بازرگانی ریحانی یزدی یک شرکت خانوادگی است که در سال 1974 بمنظور توسعه فعالیت های تجاری در بازار بین المللی برق با محصولات با کیفیت بالا تاسیس شده است . از سال 1993 مدیریت شرکت ریحانی یزدی به نسل دوم خانواده منتقل شد . با اینکه شرکت ریحانی یزدی عمکرد بسیار خوبی در بازار برق ایران داشت اما بنظر میرسید که روشهای مدیریت سنتی پاسخگوی نیازهای مشتریان نباشد .

دراین شرایط نیاز به یک استراتژی جدید توسعه برای رشد و عملکرد عالی تر احساس می شد و با توجه به نیم قرن تجربه شرکت مادر ، شرکت برنیکا ( نام اختصاری برنا نیرو کاران ) با مسئولیت محدود جهت ایجاد یک روش جدید برای شرکت ریحانی یزدی تاسیس شد .

شرکت برنیکا با تکیه بر دانش و کارشناسان مجرب بدنبال کسب رضایت مشتریان به همراه توسعه بازار با محصولات و خدمات با کیفیت می باشد . این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری تعدادی از مشهورترین و خوشنام ترین برندها در حوزه تخصصی صنعت برق می باشد .

از افتخارات شرکت برنیکا : عضویت در سندیکای صنعت برق ایران ، دارای گواهینامه عضویت در اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک تهران و همچنین ثبت در لیست تامین کنندگان سازمانهای برجسته از جمله شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ، شرکتهای پتروشیمی و مخابراتی ، شرکت ملی نفت ایران ، شرکت نفت و گاز پارس ، صنایع برق نیروگاهی و غیره ...

اهداف شرکت

  • ایجاد یک قطب کارا و موثر در زمینه مهندسی بازرگانی.
  • ارتقای کیفیت محصولات با اخذ بازخورد نظریات مشتریان.
  • شناسایی ظرفیت ها و تقاضای صنعت جهت ارائه محصولات جدید.
  • توجه به نیازهای مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی آنها.
  • ایجاد فضاهای جدید اقتصادی- فنی و بسط و توسعه آن ها.
  • سرمایه گذاری های صنعتی - بازرگانی با توجه به اصل مزیت.

زمینه فعالیت شرکت

  • خرید، فروش، تهیه، توزیع، واردات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اعم از: تجهیزات و قطعات برقی و الکتریکی و الکترونیکی و صنعتی و اتوماسیون و کالیبراسیون و ابزار دقیق.
  • انجام پروژه های سیستم های کنترل و اتوماسیون انرژی هم چنین سیستم های اصلاح ضریب قدرت و مدیریت انرژی.
  • شرکت درکلیه نمایشگاه های داخلی و خارجی، اخذ و اعطای نمایندگی داخلی و خارجی.
  • مشارکت و سرمایه گذاری در انجام کلیه پروژه های تولیدی و صنعتی و بازرگانی.
  • انجام کلیه فعالیت ها در زمینه کالیبراسیون و ابزار دقیق.
  • شرکت در مناقصات، مزایدات و عقد قرارداد با کلیه سازمان ها، نهادها، وزارتخانه ها و شرکت های دولتی و خصوصی داخلی و خارجی.

افق های کاری

  • اهداف
  • ایجاد یک قطب کارا و موثر در زمینه مهندسی بازرگانی.
  • افزایش و ارتقای کیفیت محصولات با اخذ بازخورد نظریات مشتریان.
  • شناسایی ظرفیت ها و تقاضای صنعت جهت ارائه محصولات جدید.
  • توجه به نیازهای مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی آنها.
  • ایجاد فضاهای جدید اقتصادی- فنی و بسط و توسعه آن ها.
  • انجام سرمایه گذاری های صنعتی - بازرگانی با توجه به اصل مزیت.
  • توسعه محوری
  • حرکت در چارچوب منشور اخلاقی.