درباره برنیکا

شرکت بازرگانی ریحانی یزدی یک شرکت خانوادگی است که در سال 1974 بمنظور توسعه فعالیت های تجاری در بازار بین المللی برق با محصولات با کیفیت بالا تاسیس شده است . از سال 1993 مدیریت شرکت ریحانی یزدی به نسل دوم خانواده منتقل شد . با اینکه شرکت ریحانی یزدی عمکرد بسیار خوبی در بازار برق ایران داشت اما بنظر میرسید که روشهای مدیریت سنتی پاسخگوی نیازهای مشتریان نباشد .

دراین شرایط نیاز به یک استراتژی جدید توسعه برای رشد و عملکرد عالی تر احساس می شد و با توجه به نیم قرن تجربه شرکت مادر ، شرکت برنیکا ( نام اختصاری برنا نیرو کاران ) با مسئولیت محدود جهت ایجاد یک روش جدید برای شرکت ریحانی یزدی تاسیس شد .

شرکت برنیکا با تکیه بر دانش و کارشناسان مجرب بدنبال کسب رضایت مشتریان به همراه توسعه بازار با محصولات و خدمات با کیفیت می باشد . این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری تعدادی از مشهورترین و خوشنام ترین برندها در حوزه تخصصی صنعت برق می باشد .

از افتخارات شرکت برنیکا : عضویت در سندیکای صنعت برق ایران ، دارای گواهینامه عضویت در اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک تهران و همچنین ثبت در لیست تامین کنندگان سازمانهای برجسته از جمله شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ، شرکتهای پتروشیمی و مخابراتی ، شرکت ملی نفت ایران ، شرکت نفت و گاز پارس ، صنایع برق نیروگاهی و غیره ...

اهداف شرکت

  • ايجاد يک قطب کارا و موثر در زمينه مهندسي بازرگاني.
  • ارتقاي کيفيت محصولات با اخذ بازخورد نظريات مشتريان.
  • شناسايي ظرفيت ها و تقاضاي صنعت جهت ارائه محصولات جديد.
  • توجه به نیازهای مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی آنها.
  • ایجاد فضاهاي جديد اقتصادي- فني و بسط و توسعه آن ها.
  • سرمايه گذاري هاي صنعتي - بازرگاني با توجه به اصل مزيت.

زمینه فعالیت شرکت

  • خرید، فروش، تهیه، توزیع، واردات و خدمات پس از فروش کليه کالاهای مجاز بازرگاني اعم از: تجهیزات و قطعات برقي و الکتريکي و الکترونيکي و صنعتي و اتوماسيون و کالیبراسیون و ابزار دقیق.
  • انجام پروژه هاي سيستم هاي کنترل و اتوماسيون انرژي هم چنين سيستم هاي اصلاح ضريب قدرت و مديريت انرژي.
  • شرکت درکليه نمایشگاه هاي داخلي و خارجی، اخذ و اعطای نمایندگي داخلي و خارجي.
  • مشارکت و سرمايه گذاري در انجام کليه پروژه هاي تولیدي و صنعتي و بازرگاني.
  • انجام کليه فعاليت ها در زمينه کالیبراسیون و ابزار دقیق.
  • شرکت در مناقصات، مزایدات و عقد قرارداد با کليه سازمان ها، نهادها، وزارتخانه ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي داخلي و خارجی.

افق های کاری

  • اهداف
  • ايجاد يک قطب کارا و موثر در زمينه مهندسي بازرگاني.
  • افزايش و ارتقاي کيفيت محصولات با اخذ بازخورد نظريات مشتريان.
  • شناسايي ظرفيت ها و تقاضاي صنعت جهت ارائه محصولات جديد.
  • توجه به نیازهای مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی آنها.
  • ايجاد فضاهاي جديد اقتصادي- فني و بسط و توسعه آن ها.
  • انجام سرمايه گذاري هاي صنعتي - بازرگاني با توجه به اصل مزيت.
  • توسعه محوری
  • حرکت در چارچوب منشور اخلاقی.