درباره برنا نیرو کاران (برنیکا)

دانلود رزومه شرکت

برنیکا در یک نگاه

شرکت برنانيرو کاران در تاریخ 1390/08/01 با تکيه بر تجربه 40 ساله بازرگاني ريحاني يزدي مبني بر تهيه کالا با کیفیت تاییده شده، استاندارد و همگام با علم و تکنولوژی روز و ارائه خدمات پس از فروش اصولی و مطابق با نیاز مشتری با داشتن تجارب گسترده، توانمندی بالا، بهره مندی از کادری پویا و به روز و همچنین دارا بودن نمایندگی انحصاری از برندهای معروف دنیا، در زمينه ي واردات، تهیه و توزیع انواع گسترده و متنوع محصولات الکتريکي، افتتاح گردید.

اين شرکت از اعضاي فعال سندیکای صنعت برق مي باشد و يکي از اسپانسرهاي سنديکاي برق درهمايش ها مي باشد. از ديگر افتخارات اين شرکت عضويت در وندور ليست شرکت نفت ،گاز ،پتروشيمي و مخابرات مي باشد.

با توجه به گسترش ارتباطات تجاري و فني شرکت و جذب نيروهاي متخصص فني و حضور در دوره هاي آموزش خارج از کشور و بهره گيري از تجارب آن ها، توانايي انجام پروژه هاي صنعتي در فيلدهاي اتوماسيون انرژي، سيستم هاي حفاظت و کنترل و همچنين تجهيزات تست سيستم هاي حفاظتي نيز وجود دارد.

برنیکا در یک نگاه

اهداف شرکت

  • ايجاد يک قطب کارا و موثر در زمينه مهندسي بازرگاني
  • افزايش و ارتقاي کيفيت محصولات با اخذ بازخورد نظريات مشتريان
  • شناسايي ظرفيت ها و تقاضاي صنعت جهت ارائه محصولات جديد
  • توجه به نیازهای مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی آنها
  • ايجاد فضاهاي جديد اقتصادي- فني و بسط و توسعه آن ها
  • انجام سرمايه گذاري هاي صنعتي - بازرگاني با توجه به اصل مزيت
اهداف شرکت برنیکا

زمينه های فعالیت شرکت

  • خرید، فروش، تهیه، توزیع، واردات و خدمات پس از فروش کليه کالاهای مجاز بازرگاني اعم از: تجهیزات و قطعات برقي و الکتريکي و الکترونيکي و صنعتي و اتوماسيون و کالیبراسیون و ابزار دقیق
  • انجام پروژه هاي سيستم هاي کنترل و اتوماسيون انرژي هم چنين سيستم هاي اصلاح ضريب قدرت و مديريت انرژي
  • شرکت درکليه نمایشگاه هاي داخلي و خارجی، اخذ و اعطای نمایندگي داخلي و خارجي
  • مشارکت و سرمايه گذاري در انجام کليه پروژه هاي تولیدي و صنعتي و بازرگاني
  • انجام کليه فعاليت ها در زمينه کالیبراسیون و ابزار دقیق
  • شرکت در مناقصات، مزایدات و عقد قرارداد با کليه سازمان ها، نهادها، وزارتخانه ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي داخلي و خارجی
زمينه های فعالیت شرکت

خدمات شرکت برنیکا

بازرگانی و فروش برنیکا

بازرگانی و فروش

با توجه به سابقه طولاني اين شرکت در امر واردات تجهيزات الکتريکال از سازندگان مطرح و مطمئن دنيا و حضور در نمايشگاههاي معتبر دنيا توانايي برقراري ارتباط بر پايه ارائه خدمات مشاوره و خدمات پس از فرش وجود دارد. ارائه صحيح و به موقع مشاوره فني و شناسايي دقيق نياز مشتري از تخصص هاي شرکت مي باشد.
مشاوره فني برنیکا

مشاوره فني

جهت هدايت صحيح مشتريان و کارفرمايان و حصول اطمينان خاطر بيشتر کارفرمايان اين شرکت ارائه مشاوره فني را بخشي از وظايف اصلي خود مي داند، هدف اين شرکت ارائه کالايي با کيفيت بالا و با تمامي مشخصات فني مورد نياز کارفرما همزمان با ارائه قابليت هاي جديد و ناشناخته آن مي باشد. ارائه صحيح اطلاعات فني رضايت خاطر کارفرما، انجام صحيح پروزه و سرعت اجرا و راه اندازي را به همراه دارد.
اجرای پروژه در برنیکا

اجرای پروژه

با توجه به سابقه ديرين اين شرکت در ارائه خدمات و تجهيزات الکتريکي انجام پروژه هاي مرتبط توسط گروه فني قابل انجام است، نکته قابل ملاحظه تامين سريع لوازم و قطعات يدکي پروژه مربوطه است که از اهميت خاصي برخوردار است. وجود ارتباط تنگاتنگ با سازندگان باعث مي شود مشکلات فني پروژه ها در اسرع وقت حل شود.

افق های کاری

  • ايجاد يک قطب کارا و موثر در زمينه مهندسي بازرگاني
  • افزايش و ارتقاي کيفيت محصولات با اخذ بازخورد نظريات مشتريان
  • شناسايي ظرفيت ها و تقاضاي صنعت جهت ارائه محصولات جديد
  • توجه به نیازهای مشتریان و افزایش میزان رضایت مندی آنها
  • ايجاد فضاهاي جديد اقتصادي- فني و بسط و توسعه آن ها
  • انجام سرمايه گذاري هاي صنعتي - بازرگاني با توجه به اصل مزيت
  • با توجه به رشد روز افزون صنايع و تکنولوژي در جهان و با توجه به در حال توسعه بودن کشور ايران، معطوف شدن نگاه صنعت به سمت توسعه صنايع امري انکار ناپذير مي باشد، بنابراين اين شرکت اصول خود را بر اساس توسعه محوري بنا نموده است.
  • مدیریت شرکت، باورها، آرمان ها، آرزوها و اولویت های خود را در قالب منشور اخلاقی سازمان به شرح ذیل تدوین نموده و اعتقاد راسخ داردکه تعالی و پیشرفت روز افزون کسب و کار در پایبندی و به کارگیری منشور اخلاقی می باشد:
  • تقويت روحیه وفاداری و صداقت به عنوان عامل اصلی اقتدار و اعتبار در سطوح منطقه ای و بین المللی.
  • تحکیم و نهادینه سازی مبانی کیفیت، ایمنی و امنیت.
  • ایجاد محیط مناسب و روابط اطمینان بخش به منظور جلب رضایت مندی مشتریان.
  • جهت گیری شرکت در تعامل با طرف های قراردادی خود به صورت شفاف و توانمند.
  • جلب اعتماد شرکت هاي همکار جهت توسعه سرمايه گذاري در قالب انعقاد تفاهم نامه.